- Prowadzenie księgi handlowej oraz prowadzenie księgi przychodów i rozchodów
- Księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków (miesięczne wiekowanie należności i zobowiązań)
- Kontrola dokumentów pod względem formalnym i informowanie Zleceniodawcy o brakach, lub wadach otrzymanej dokumentacji natychmiast po ich stwierdzeniu
- Opracowanie zasad (polityki) rachunkowości
- Opracowanie instrukcji obiegu dokumentów
- Rozliczanie operacji na bankowych rachunkach złotówkowych oraz walutowych
- Rozliczenia transakcji międzynarodowych w tym Wewnętrzno Wspólnotowych Nabyć i Dostaw, (deklaracje VAT-UE, import, eksport poza UE)
- Dokumenty finansowe do banków lub
innych instytucji
- Zaświadczenia z US lub ZUS o niezaleganiu w opłatach
- Księgowanie wyciągów bankowych i rozliczanie rozrachunków (miesięczne wiekowanie należności i zobowiązań)
- Prowadzenie rejestru środków trwałych
- Rozliczanie kosztów eksploatacyjnych
- Rozliczanie delegacji
- Prowadzenie ewidencji ryczałt
- Prowadzenie rejestrów VAT
- Sporządzenie wszelkich deklaracji podatkowych
- Sporządzanie sprawozdań finansowych